Actualitat Mútua
Nou canal de WhatsApp per agilitzar les gestions dels mutualistes
Contínuament afegim noves funcionalitats per simplificar i agilitzar les gestions perquè siguin realment útils als nostres assegurats i així millorar dia a dia l’experiència dels mutualistes.
Aprofitant els darrers avenços tecnològics, MGC Mútua va desenvolupar una app per a dispositius Android i Apple iPhone, dissenyada per facilitar l’accés dels mutualistes a tots els recursos assistencials en qualsevol moment i lloc, entre els quals destaca l’historial clínic digital, la gestió d’autoritzacions, etc., tràmits que es fan mitjançant el mòbil.
Recentment, a l’app,s’hi va incorporar “Vital Cam”, una nova solució de software, basada en vídeo i intel·ligència artificial, que permet extreure una àmplia gamma de paràmetres de salut en un format digital, amb els quals es pot fer una anàlisi preliminar, en temps real, de l’estat de salut del mutualista mitjançant qualsevol dispositiu mòbil.
En aquesta recerca constant per millorar la qualitat dels serveis de salut i facilitar la comunicació amb els mutualistes, MGC Mútua ha implementat un nou canal de WhatsApp exclusiu, mitjançant el mòbil 617 278 278, per fer gestions amb l’equip d’Atenció al Mutualista com ara consultes, resoldre dubtes i dur a terme diverses gestions relacionades amb les seves cobertures i serveis, de manera còmoda i àgil.
La incorporació de WhatsApp com a canal de comunicació per als mutualistes ofereix una sèrie d’avantatges, entre els quals destaca la interacció immediata, que facilita la resolució de gestions i l’obtenció d’assistència en temps real. Aquest enfocament personalitzat fomenta una experiència més satisfactòria per parts dels assegurats ja que els ofereix un canal accessible a la majoria de la societat. A més, utilitzant una plataforma àmpliament adoptada es millora l’accessibilitat i la comoditat per als usuaris, fet que contribueix a una millor valoració de la marca i a assolir alts índexs de fidelització.