Actualitat Mútua
MGC Mútua apel·la als valors a la seva nova campanya “Em comprometo”
Índex de continguts
MGC Mutua llança una nova campanya que pretén reivindicar la seva marca a partir del seu origen, recordant i posant en valor que aquest es basa en el suport mutu dels mutualistes. Amb l’eslògan “Em comprometo” s’engega una acció diferenciadora per posar en relleu la personalitat i l’essència de la Mútua: la mútua dels mutualistes, en clara sintonia amb la seva identitat i la seva missió. Una decidida aposta pels valors que veritablement importen als seus mutualistes, i a la societat en general, com a element diferenciador més enllà del servei mateix.
La nova campanya publicitària amb l’eslògan “Em comprometo” es llança de manera integral a través de diversos mitjans: amb anuncis en premsa, falques de ràdio, creativitats en mitjans online i espots de televisió, en concret a TV3. Els espots els protagonitzen els mateixos mutualistes i la banda sonora la va compondre un d’ells. L’objectiu és crear un impacte omnicanal, enfortint la presència de la marca a tots els formats i adaptant el missatge a les particularitats de cada mitjà.
La campanya ha estat desenvolupada per l’agència barcelonina Smäll, que després d’un concurs, va començar a treballar per a MGC Mútua el mes de juliol passat. És el primer treball que l’agència fa per a la marca i representa una forta aposta per transmetre els valors de l’entitat a través dels mateixos mutualistes, els grans protagonistes de la campanya.
Un missatge revelador i diferenciador
“El compromís és l’argument principal de la campanya, que es fonamenta en sis valors clau: mutualitat, proximitat, qualitat, innovació, solvència i responsabilitat. El compromís entre els mateixos mutualistes, a través de l’instrument de què s’han dotat, la Mútua , constitueix un missatge revelador i molt rellevant i diferenciador, en un mercat especialment competitiu i anònim dominat per meres estratègies de màrqueting”, indica Xavier Plana, director general d’MGC Mútua.
No en va, una mutualitat es basa en la solidaritat entre els seus membres, valor fonamental que proporciona un sistema de salut més equitatiu i accessible. En centrar-se en la col·laboració i el suport mutu, MGC Mútua evidencia que la seva missió va més enllà de la rendibilitat, construint un entorn on cada membre se sent part d’una comunitat compromesa amb el benestar de tots els que la formen.
La proximitat és un altre aspecte essencial de la nova campanya. MGC Mútua es distingeix per oferir un tracte humà, amb un enfocament centrat en la proximitat i l’atenció personalitzada, fent palès que cada individu és únic. La capacitat d’escoltar i respondre a les necessitats dels mutualistes és realment el segell de distinció de la mútua.
El valor de pertànyer a la Mútua
Un altre dels pilars que es ressalten en aquesta nova campanya és la qualitat a l’atenció mèdica. Oferir un servei d’excel·lència no és només un requisit, sinó una responsabilitat. Aquesta entitat, durant anys, ha demostrat la seva dedicació a la millora contínua, garantint que els seus mutualistes reben la millor atenció, amb els darrers avenços tecnològics i el compromís amb la innovació, de la mà de professionals de primer ordre.
Amb el llançament d’aquesta nova campanya de publicitat MGC Mútua reitera el seu compromís ferm amb els valors que realment importen. Xavier Plana comenta: “per a la nostra mutualitat la salut i la solidaritat són primordials, i plegats podem construir un futur més saludable i just. És hora que els mutualistes reconeguin el valor de pertànyer a una comunitat que no només es preocupa per la seva salut i les seves cobertures personals, sinó que també treballa activament per millorar-les”.