Actualitat Mútua
Una suma d’èxits
Enguany hem tornat a créixer, però el més important per a nosaltres és que el darrer any s’han sumat més persones a la nostra entitat i ja gaudeixen d’una assegurança de salut de la Mútua General de Catalunya. Han decidit, convençuts, unir-se a les nostres files, afiliar-se a la Mútua per tal de gaudir de la millor assegurança del mercat.
Aquesta molt bona assegurança, en gairebé la meitat dels casos, els l’ha recomanada un altre mutualista orgullós de ser de la Mútua. Aquesta dada és un motiu més per sentir-nos satisfets de la nostra feina i de les actuacions que s’han dut a terme per capgirar, esperem que definitivament, una tendència pròpia dels anys de dificultat que hem viscut.
En els temps que corren, tot se sap, tot es publica i, fins i tot, es viralitza (un terme que trobo, si més no, curiós per parlar d’allò que es propaga a la velocitat d’un virus, com si fos una malaltia de la qual tothom és susceptible de contagiar-se…). Per tant, estem en un moment en què tenim accés a una gran quantitat d’informació, molta de la qual és perjudicial perquè mostra una realitat negativa que abans es podia amagar i ara és gairebé impossible. Aquesta situació, sorprenentment, ens resulta més propicia a les entitats que fem les coses bé o que ens hi esforcem, i se’ns premia amb elogis, una molt bona reputació i, fins i tot, a vegades, amb reconeixements públics i notoris.
No puc evitar de presumir, una vegada més, de l’entitat que tinc l’honor de dirigir. Entre altres motius, per la percepció tan positiva que el col·lectiu mèdic té de nosaltres, tal com reflecteixen les enquestes que elaboren tant el Col·legi de Metges de Barcelona com el de Girona, ja que ambdós ens situen com l’entitat mutualista més ben valorada de Catalunya.
Un altre motiu per sentir-me feliç és la dedicació a Mútua General de Catalunya d’un dels capítols del llibre Marketing de ciudades, publicat recentment per Philip i Milton Kotler, autors àmpliament reconeguts en el món del màrqueting. És un honor que la nostra entitat sigui considerada un cas d’èxit per aquests dos prestigiosos investigadors de les tendències del màrqueting i de la gestió empresarial, fet que no deixa indiferent ningú.
I és que aquesta és la nostra meta: no deixar indiferent ningú i sumar adeptes a la nostra “causa”, que no és una altra que els mutualistes puguin accedir pràcticament a tot tipus de prestacions, inclòs l’accés als avenços mèdics i científics per al diagnòstic i tractament de les malalties. En definitiva, volem que gaudeixin de les màximes prestacions amb la millor relació qualitat-preu amb un amplíssim quadre mèdic, sense restriccions de centres o equips mèdics de prestigi. Si a més hi afegim la seva professionalitat i entrega, així com la implicació de tot el personal de la Mútua, crec que la combinació és una autèntica suma d’èxits.
(Editorial de la revista Interès Mutu de juny)