Treballem per garantir la millor resposta enfront la crisi del coronavirus
Sempre al teu costat
Encara no ets mutualista?
Tenim l’assegurança que necessites
Especial Covid-19
MGC Mútua segueix treballant davant la difícil situació en la que ens he vist immersos i per a la qual s’han pres les mesures necessàries per fer costat als nostres mutualistes, mantenint el nostre compromís amb la feina ben feta i oferint-los el millor servei.
Atenció al mutualista
El nostre equip atén personalment els teus dubtes i consultes, tant des de la nostra seu com des de la xarxa d’oficines.
Oficina Virtual
Tots els tràmits i gestions des de l’Oficina Virtual al web o a l’app, sense desplaçaments
Teleassistència mèdica i psicològica
Servei telefònic 24h, i videoconsulta mèdica amb l’app d’MGC
Preguntes freqüents
Què és i com es manifesta el coronavirus?
Els coronavirus són una extensa família de virus que poden causar malalties tant en animals com en éssers humans. El coronavirus que s’ha descobert més recentment provoca la malaltia infecciosa covid-19.
Els símptomes més comuns són febre, cansament i tos seca. Alguns pacients poden presentar malestar, congestió nasal, mal de coll o descomposició. Aquests símptomes solen ser lleus i apareixen de forma gradual. Algunes persones s’infecten però no desenvolupen cap símptoma. La majoria, es recuperen sense necessitat de realitzar cap tractament especial
Què fer si pateixo els símptomes?
Si els símptomes són lleus, t’has de quedar a casa i aïllar-te segons les recomanacions oficials.
Els mutualistes amb una assegurança de salut podeu contactar amb el servei de Teleconsulta Mèdica, davant qualsevol dubte sobre salut, i amb el servei d’Urgències 24 hores si es tracta d’un cas més greu, trucant al 619 818 555 .
També podeu concertar una videoconsulta amb un dels nostres metges especialistes a través de l’app de la Mútua.
MGC Mutua cobreix l’atenció mèdica davant el covid-19?
L’assistència està garantida, sempre d’acord amb el protocol fixat per les autoritats sanitàries.
Els centres mèdics concertats per la meva assegurança, funcionen amb normalitat?
La gran majoria funcionen amb normalitat, però la disponibilitat dels centres no és responsabilitat d’MGC Mútua, ja que la gestió de les visites i les proves és exclusiva de cadascun d’ells.
En cas de dubte, truca directament al centre desitjat per informar-te.
Si haig de fer algun tràmit amb la mútua, com haig de procedir?
La xarxa d’oficines d’MGC Mútua està oberta al públic des del passat mes de juny, atenent amb normalitat tant de forma presencial com telefònica i on-line.
Hem posat en marxa totes les mesures de seguretat recomanades per les autoritats sanitàries per a que tant el nostre personal com els nostres mutualistes puguin actuar amb tranquil·litat.
Notícies
Publiquem continuament al nostre blog articles i notícies d’interès al voltant de la crisis sanitària, amb totes les garanties