Director/a oficina Sabadell
Descripció
La persona seleccionada es farà càrrec d’un equip de tres assessors/es comercials i tindrà com a principals funcions:
- Coordinar i desenvolupar l’estratègia del pla comercial de la companyia a la zona geogràfica de l’oficina.
- Liderar l’equip comercial per aconseguir els objectius de vendes marcats: planificació, assignació de clients a cadascun d’ells, valoració de resultats i seguiment.
- Reclutar, formar i desenvolupar la xarxa comercial de l’oficina.
- Recerca de noves oportunitats de negoci a través de la venda directa a pimes i autònoms, i mitjançant també la captació de convenis de col·laboració amb col·lectius professionals, gremis, associacions, etc.
- Portar a terme les accions de seguiment necessàries per assegurar la màxima efectivitat en la consecució d’objectius comercials.
Es requereix:
- Valorable titulació universitària superior o mitja.
- Habilitat de persuasió.
- Flexibilitat i tolerància a la pressió.
- Orientació al client intern / extern.
- Facilitat en l’obtenció i anàlisi d’informació.
- Iniciativa.
- Habilitats socials.
- Disposició de vehicle.
Oferim:
- Incorporació a una companyia sòlida en el seu sector.
- Contracte indefinit
- Sou fix, més comissions i cartera.
- Beneficis socials.
- Incentius per consecució d’objectius.
- Formació continuada.